fredag 5 juli 2013

Lyxig avkoppling

Åh, idag hade jag en bokad spa behandling; ansiktsbehandling med fokus på återfuktning. Himmelskt!
Karin, som den duktiga tjejen hette, var mycket proffsig o jag kände mig trygg i hennes händer.
Jag bokade en till tid nästa vecka för en till behandling. Längtar redan. Har lovat mig själv att nu är det på tiden att jag tar hand om kropp o själ också. Slarvat alldeles för mycket senaste åren... olika saker är olika viktigt i ens liv, och nu känner jag att det är hög tid för kropp o själ att få extra omhändertagande. :-)
Tänk att jag behövde åka till Grekland för att inse det. Anders fick klassisk massage o var minst lika nöjd. Han känner som jag angående omhändertagande av " jaget". Kul!

Vi gick sedan in till Rhodos stad o tillbaka, det blev 1 mil. Känns i kroppen idag.. men det var otroligt vackert längs vägen. Blir nog fler resor in till staden, om inte annat så för att ta oss vidare till byn Lindos som skall vara ett måste.

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..