lördag 18 juli 2009

Semster + grill = kärlek

Chokladfondant "to die for"..... <3
Busungen i full fart
Mästerkocken och jag
<3
Härlig potatissallad

Semestern har varit underbar, inläggen har lyst med sin frånvaro- haft problem med datorn, inte lycktas få inläggen publicerade, så de har legat & väntat på fix.. *suck* men nu har jag lyckats.


Igår hade vi grillkväll med våra vänner och mitt "gudbarn" nu är jag bara "fadder", men gudbarn låter gulligare.. ;-) Sorry E! *puss på dig*

Vi lyckades att pricka in maten efter skuren och kvällen var sval & skön. Maken försökte sig på en Chokladfondant som är värt att döda för! Lös choklad i mitten, en skopa vaniljglass toppad med passionsfrukt & ananas på sidan---YUMMY!!! Den blev riktigt lyckad, och det var inte sista gången vi gjorde den.
Nu har jag jobb ångest som heter duga- fy bubban.. vill inte.. Men som plåster på såren ska vi ut på Mälaren med båten och lapa i oss lite sol. Hålla igång Mallis brännan! ;-)

Ha det gott!

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..