tisdag 22 juni 2010

Pustar ut



Det var en lång, tuff dag på jobbet idag, känner mig helt slut. Kom hem till hunden, skönt att vara ensam en stund. Lyxade till det med en grekisk sallad och en film. Alfie. Var sådär, inte dålig men inte särskilt bra heller. En film jag kommer glömma.
Äntligen har sommaren börjat på riktigt, hoppas att det håller i sig bara! Nu är det bara 3 dagar till midsommar, skönt! Har inte några stora planer, blir att vara med våra vänner och spela spel, lekar, god mat & härligt umgänge, kort sagt, det som förgyller vardagen och livet.
Min kropp och mitt psyke längtar efter semester; vakna när man behagar, läsa en god bok, grilla, frossa i glass och jordgubbar, bada, göra något spontant som att åka iväg till Gotland över en natt. Snart är vi där, och då ska jag njuuuta!
Nu ska jag ta en ångande het dusch, sätta i bettskenan, lägga mig på spikmattan och varva ner det lilla sista innan john blund kommer.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..