tisdag 11 oktober 2011

Plockar undan sommaren


Frosten är så vacker..




När trädgården görs iordning genom att vi plockar in utemöbler, tar ner paviljongen och SKOTTAR bort alla äpplen- då är det som att vi förbereder att gå i ide. Fast egentligen kan man har många fler, fina härliga höstdagar kvar. Fast känslan är ändå där för min del. Jag har till o med börjat fundera allvarligt över julklappar som skall inhandlas. Sen om jag faktiskt kommer till skott och handlar är en annan femma. ;)

Ikväll har jag jobbat en hel del, är så trött nu. Tar resten imorgon bitti. Nu ska jagdricka en god latte, läsa Vouge och invänta att maken kommer hem. Han kör 60 tim veckor nu, inte kul. Hoppas att det inte håller i sig alltför länge..

1 kommentar:

Home No.1 sa...

Halloj! Ja tänk vad det går fort, snart är vintern här...
Oj 60h veckor det låter tufft, som min dotter också då!

Kram Annica.

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..