torsdag 4 juli 2013

Plate of Neptune o en bild serie på Moi..

Vi åt på en riktigt bra restaurang igår, Elia. Super trevlig personal o riktigt god, grekisk cuisine! Mycket mat, dock.. vi rullade hem.. puh! Novalucol är lösningen.
Det blev en bildserie på mig igår då maken har den filosofin att när jag försynt ber att få vara m på lite kort så att jag vet att jag var med på resan, bränner han av 5-10 st på en gång så har han " fyllt sin foto-kvot för dagen". Dessa serier blir av varierande kvalitet.. främst pga objektet för fotografering, men då blir det mycket av det hela när han lyckas! Hihi!

Idag har tålamodet m brännan sinat något, så solskyddsfaktor 30 fick stryka på foten o kompis nr 15 tog dennes plats. Nu är jag kräftröd.. suck.. jaja, förhoppningsvis lugnar det ner sig till imorgon.. ;-) inga fotoserier av mig på när dagar!!! :-P

Nu ska vi ta o svalka oss i vårt AC svala rum innan det blir en iskall daquiri vid lagunen senare ikväll. Nej, det går ingen nöd på oss. Fniss.

1 kommentar:

Nettan sa...

Vilken härlig resa ni är på, så underbara bilder. SÅ underbart att bara få njuta och koppla av!

Många kramar

Nettan

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..