lördag 19 oktober 2013

Epic 3D dags

Vi köpte en 3D film; Epic som vi nu ska se. Ser lovande ut! Är en big fan av tecknat... "jag skall aldrig bliva styr" som Pippi sa! ;)





Idag har vi handlat så att det glödde om plånboken. Ska ju snart upp till tösen och den blivande prinsen. Förkovring är ett måste.... Blir alldeles stollig över allt som finns att köpa till de små!
Tror nog inte att Ida blir besviken när jag kommer upp men väskan full av god saker. hihi!
Längtar så efter min skatt!!!! Iiiiii.. kan nästan inte vänta på att det skall bli dags att åka till henne!
<3 p="">
En liten "sneak-peak" på det som skall med upp..


 Lite annat fick följa med hem, bland annat en ny matta att ha under granen! Jag vet, ute i MYCKET god tid, men det verkar alla andra också vara. Det är redan lite utplockat på hyllorna! Galet.
Yankee Candle "Paradise Spices" är en stor favvo, luktar jul och hemtrevligt. Fyller mig med feel- good känslor!
 
 
 

1 kommentar:

Hanna sa...

Vad go du är, Ida kommer att bli superglad!! Så mkt fina saker!!
Visste du inte kunde låta bli att börja shoppa till lillprinsen...shopaholic! =)
Kram

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..