torsdag 11 juni 2009

New England- vid stranden

Avslutningsklänningar (inspiration för dottern)
New England
Vilket otroligt tråkigt väder! Det var avslutning för dottern igår, i regn & rusk... *suck*
Men hon var vacker som en dag i sin sommriga klänning och betygen var hon & vi så stolta över- som hon har slitit!! (Puss lilla gummsan!)
Nu väntar en lång skön sommar innan gymnasiet sparkar igång till hösten. Fast lite sol har vi beställt, var är den??

När jag tittar på bildenfrån New England föreställer jag mig en färgsprakande havshorisont med några segelbåtar i förgrunden... Mmmm...

2 kommentarer:

Nettan sa...

Visst är det fantastiskt med alla våra fina 1993:or som är på väg mot gymnasiet denna höst?

Ett skönt sommarlov önskar jag din dotter och härliga upplevelser önskar jag dig!

Kram
Nettan

Annah of Sweden sa...

Härlig inspiration! Gillar verkligen ljuset i bilden på stranden med alla adirondackstolar... :-) Ha en fin sommar! Anna

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..