måndag 1 juni 2009

Updating...J'aime Paris

I maj blev en den underbar visit till kärlekens stad; Paris! Det var en fantastisk helg som jag spenderade med min kära mor och det kommer vara ett kärt minne. Vi "turistade" inte, gick mest runt och insöp Parisiska pulsen. Promenerade längs Seine efter en pastis sent på kvällen och bara njöööt! (och skrattade MYCKET) Maten var utsökt, likaså all dryck.
Kul att uppdatera franska språket- fick en nytändning!! :)
Paris, à tout à l'heure!

Mami & jag! <3


framför Sacre Coeur


En pastis med utsikt över tour d'eiffel innan en promenad längs seine..


Pont Neuf- vackert!

Sacre Coeur

 
Härlig ceasar sallad med ett glas iskall chablis- yummy!!!!

Blev lite kyligt... fick sätta på mig en extra kofta

Paris i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..