söndag 7 mars 2010

Söndags-ångest

Helgen har varit strålande vacker med all solsken som piggade upp den tröttaste av själar. Men den som piggade upp mig allra mest var min BFF! Man glömmer bort hur viktigt det är med tid för en själv och vänner i all stress som vardagen innebär. Fredagskvällen började med en enkel middag, sedan blev det timmar med prat om ditt o datt, livet och jobbet, drömmar och mål. Det kändes som det var igår vi var på THU och levde det glada, hyfsat bekymmersfria studentlivet. Härliga minnen som vi ofta kommer tillbaka till. Tack för en mysig kväll och många skratt som jag saknat, darling. Love you to pieces;H!!



Partners in crime.. ;)   back in the day! haha


<3<3

Så för att inte deppa ihop alltför mycket när H drog åkte dottern och jag för att shoppa lite.. Kom hem med 5 par skor till våren. Det var också en injektion av lycka! Nu vill jag att snön skall väck! Fortare än fortare!! ;) Dessa honeys måste få komma ut i den stora världen..
Veckan som nu står för dörren består av möten och kurs i arbetsrätt för att sedan avslutas med en resa till Zürich på torsdagkväll. Ska bli roligt att få komma iväg på en weekend! Blir även en biokväll efter arbetsrättskursen, trevligt!

Have a great week!
XOXO

1 kommentar:

Hanna sa...

Honeybunny!
Spanar in fotona, och inser att på dem ser man ögonlocken..haha! =)
DITO DITO DITO på allt du skrev!
Mer såna stunder!
Men du, 5 par skor, you are nuts! men jag är säker på att det var till specialpris! ;O)
Puss och kram och NYÅR i stjärten!

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..