lördag 25 juni 2011

Midsommar

08:00. kallt. nervös.anspänd. waiting. ooooch japp. herpes; sk*t snyggt! ;)

Fia Lotta och Matte, störtsköna är dessa två!

outfit of the day


grabbarna grus vann över brud eliten med 11 ynka poäng! tsss. ;)


världens finaste och bästaste dotter



Svensk midsommar; som sig bör- sill, snaps, goda vänner, regn och sol om vartannat och glada miner! 
Det var en lugn och mysig midsommar, start med en 18 håls runda kl 08:00. (ja, ni läste rätt- jag gick upp frivilligt i ottan för att slå på en boll) Ida Pida hade sina tjejer över för en uppladdning inför krogbesöket på kvällen. Hur lyckat det nu kan bli en midsommarafton, men tiderna ändras ju som sagt! :)

Otroligt skönt att det är lördag, en hel dag kvar att ta det lugnt. Känns bra och lyxigt. 
Endast 3 veckor kvar till semestern som är efterlängtad. Då ska vi sätta igång med lite fler hus projekt. Trappan måste fräschas upp, det är prio ett! 

Innan dess måste jag införskaffa bikini och baddräkt. Har inte haft ngn lust att köpa en och det slutar väl med att jag skjuter på det ett år till om jag känner mig själv rätt. Suck.  Ev kan det bli en ny när jag åker till London nästa helg- if I'm lucky.. Ciao! 


XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..