onsdag 8 juni 2011

Mitt i veckan

håll till godo, hann inte ta en roligare bild... ;)

Snart kommer min underbara mentor hit och vi ska äta en bit mat och prata om mitt uppdrag. Han ger mig alltid energi och peppar. Lyssnar på Veronica Maggio och lagar thaisoppa med räkor och en sallad till det. Värmen håller i sig somom det vore juli istället för juni, trevligt och jag tar gladeligen emot.. :)

På fredag blir det studentfirande och jag längtar så- det ger mig rysningar av välbehag att höra studentsången, se alla vita mössor kastas i högan sky när dom springer ut- vila ögonen på alla glada, stolta studenter liksom deras nära och kära.. Nästa år är det dottern som springer ut från tryggheten och in i det spännande vuxenlivet. Fattar inte att tiden rusar så..

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..