måndag 15 oktober 2012

Höstmys med lite arrangemang

Nu äntligen har vi städat klart ( okej, paviljong taket skall torka först innan vi kan ta ner det..) trädgården inför den kommande kylan och snön.
I regnet igår sprang vi runt och klippte fula perenner som vissnat ner och möbler torkades av och ställdes undan.
Sen behövdes lite piff.
1. Höstarrangeman men ljung, mossa och nypon
2. Spotlight vid entrén.

Jag fixade punkt 1 och A påbörjade punkt 2.
Stelfrusen om fingrar ch fötter kom jag tillbaka från skogen med mina fynd och satte ihop lite växtlighet efter min bästa förmåga. Detta är INTE min starka sida, tack och lov hade jag inspiration från min vackra vän E och hennes otroligt fina arrangemang. Vart inte lika bra.. men what the heck! Lika glad är jag för det! :)





P.s. det tog sin lilla tid vill jag lova att sätta ihop dessa (enkla) arrangemang. A fick sig några goda skratt åt det jag plockade ihop först.. ajaja..  hihiih

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..