lördag 22 februari 2014

Lite nytt

Som jag sa så ska vi iväg på lite mini-semestrar under våren så vi behövde uppdatera i garderoben och praktiska detaljer som väskor. Så vi for iväg för att leta- fann några snygga attiraljer och plagg!wiiho!
Ett par läckra gummistövlar fick också följa med hem (ja, inte den mest praktiska färgen.. men who cares? *fniss*)






Hittade underbart sköna byxor från Soaked in luxury och en söt blus från In Wear med fina detaljer som jag gillar och tunt, silkestyg som känns skön mot huden. Ny favorit i garderoben!
Anders införskaffade två kostymer varav den ena är tänkt till dopet av prinsen i sommar. Jag hittade tyvärr inget till dopet, får leta vidare.








Ser nu att min hand nästan är BLÅ- så blek är jag. Huga... måtte det bli lite soltimmar snart. Kan hända att jag får ta hjälp av BUS...
Nu blir det hockey! Dags att hålla på Suomi (man är ju halvblod!)

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..