lördag 1 mars 2014

Veckovisa inlägget


 
 Bricka, doftljus och kuddfodral från Sköna Hem, stort gilla!





Inser nu att jag inte har tid under veckorna att blogga, så det blir helt enkelt under helgerna som tid finnes.
Nu är det mest tända ljus, äta nyttigare och träna som ligger på schemat. Drömmar om vår, resor, dop och löpning upptar mina tankar under denna "mellan" period som februari-mars är.

Har fått fina gåvor från Sköna hem när jag av en slump ramlade in på deras hemsida och såg erbjudandet för några veckor sedan, alltid trevligt med lite fina saker som tack för att man prenumererar på deras tidning (som för övrigt är min favorit gällande inredningsstil)

På tal om inredning så fick jag lite inspiration när jag såg några av de hotell som bror och svägerska bott på när de senast var i Thailand och Malaysia. Kolonial stil a la 20 tal- right on!! Ska dela dessa bilder i nästa inlägg. Fick lust att göra en himmelsäng som lite variation i sovrummet för en tid.
Passar bra inför sommaren som komma skall!

1 kommentar:

Nettan sa...

Åh visst är det bra med prenumerationsgåvor, sånt gillar vi. Prenumererade också på Sköna hem en tid men nu är det Lantliv som gäller ett tag framöver.

Härliga bilder och jag förstår att du längtar efter våren och allt vad den bär med sig!

Kramar
Nettan

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..