lördag 5 april 2014

Vårkänslor

Idag startade vi dagen med att testmåla på boden i 4 olika nyanser för att se vilken färg huset ska få.
Mycket svårt val... men jag känner mig rätt övertygad, dock är Anders lite mer villrådig.. Diskussion kommer att ske ikväll medan vi äter smarrig sushi och dricker lite gott framför "brasan". (Våren är här, men kylan består...)
Ni får se slutresultatet sen, spännande, spännande... ;-)



 
 
 
Anders åkte iväg till golfbanan vid lunch, jag är inte super pigg ännu och följde inte med, så jag åkte till E-lund för att införskaffa lite blomster och annat för att små pynta lite innan påsk.
Ströpplade på en URLÄCKER kappa  som fick följa med hem, likaså ett par fin fina skor mm, och sedan inredning i form av en tenn skål och keramikkruka från Stadsmissionen. FYND min vänner.. FYND.. :)
Ett och annat plagg till prinsen fick också ramla ner i påsen innan jag begav mig hem och "kreerade" nedanstående blomsterarrangemang.



Nu blir det krypa upp i soffan med nya Sköna hem och invänta makens hemkomst!




Plättar i luften, mini tete-a-tete och plockade videkissar- enkelt men fint tycker jag!




Ha en härlig lördagskväll! XOXO

1 kommentar:

Nettan sa...

Åh så snygg kappa, och skorna, önskar så att mina fötter skulle gilla sådana skor, men tyvärr!
Härligt att ni förmodligen hittat vilken färg ni vill måla i nu innan midsommar!

Hoppas du får en fin vecka.

Kramar
Nettan

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..