onsdag 16 september 2009

Fix & trix

Nu är det mesta fixat i "festlokalen" i källaren, tycker att jag lyckades få till en känsla av Bond därnere. Mycket pga silhouetterna som jag ritade (hittade bilderna på nätet), dom ser ni nedan. Dom är ca 160 cm långa. Sedan är ljusslingorna i 007 utformning uppe som skall agera belysning, vill att det ska vara en "cozy" känsla. Värmeljus på borden hjälper ju till också, naturligtvis.


" My name is Bond, James Bond."


Pistolen på bilden sitter på en blompinne nedstucket i oasis som blir blickfång i blomarrangemangen på borden- dom gör jag på fredag.

Test-gjorde vodkamartinin eller Vodkatini som vi skall bjuda på samt kaviar på kex. Blev en bra kombination och drinken blev bra!





(I love a man in a suit.. snyggt!)

I frysen står mina egengjorda isskålar som kaviaren skall ligga i sen. Risk är väl att kaviaren fryser fast... hrm.. får se hur det blir! Någon som testat det tidigare och har tips?
KRAM

1 kommentar:

AGENT 77 sa...

jösse viket jobb du har lagt ner..cool alltså hela temat o så med dessa svarta siluetterna på väggen..grattis till fördelsedag o till en fantastiskt fin o genom tänkt fest...jag hade blivit mycket glatt överraskad som gäst..kram E

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..