tisdag 21 september 2010

30 år idag!

Jag har med blandade känslor lämnat "ungdomen" bakom mig.*blink* Nu är man inte i kategorin 18-29 år längre. Attans. Men samtidigt som min kloka mor o far sa; "varje år har sin tjusning" får se vad 30 ger! :)

Här kommer lite sneakpeeks på presenter.. :) Först och främst, som ni vet har jag sagt att jag har världens bästa make. And he´s done it again!! Jag fick en systemkamera (EOS 450D)och extra objektiv! uuuunderbart! Fick även en ljuvlig bukett och likvärdigt ljuvliga örhängen av mina fantastiska arbetskamrater; söta va?! Nej, nu ska jag öppna de stora paketen och fira med  maken och dottern.
Lördag är det fest; tema New York glamour á la SATC.. Of course! ;)

Precis i min smak! Pink and pretty!
 Nu ska kameran gå varm! :D
XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..