torsdag 23 september 2010

Några presenter

På självaste dagen fick jag super fina presenter från mami, papi, storebror med familj och så maken & dottern. Jag är supernöjd! Allt man kan önska sig inför en stundande mörk höst!
Nu ska jag duka inför lördag, det är så skönt att ha allt klart i tid. Jag vill helst slippa att springa runt och göra det sista innan gästerna kommer. Lördag ska jag sova ut, gå till frissan för att få det stylat inför kvällen och sedan lägga ner åtskilliga timmar åt att njuta av dagen och piffa mig själv. Härligt egoistiskt! ;)
Har införskaffat det mesta till lördag. Jag hade en tanke att dekorera med heliumballonger, men jag får se.. har inte bestämt mig till 100%. :)
Ha en skön kväll, nu ska jag göra nytta!
XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..