lördag 9 juni 2012

The day after

Åh hej och hå. Kroppen känns som bly, huvudet som ett vakum och huset som ett bombnedslag..
Vi har intagit slappar läge och det känns sååå bra!

Sen fick jag ett återfall i denna ovana stillhet jag befann mig i.
Jag kom på att jag vill ha ett bord i hallen ( som jag visserligen letat efter länge med ej funnit) så jag började skissa på ngt som skulle kunna fungera. Sen bar det av till Bauhaus och införskaffa material.
Det blir projektet i juni. Jag vet, ett klart fall av Post traumatisk stress syndrom (hahah!)
Det blev ju inte långvarigt dock. Efter handlingen intog jag stand-by läge igen. Men med lite kaffe, praliner, mys-katt och TV. :)
Ha en skön lördag!

XOXO


Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..