söndag 13 januari 2013

Addicted to sweat.. vette sjutton..

...men nu har startskottet gått. Jag har tränat mitt första pass 2013. Jag är SLUUUUUT. Körde 30 min på min älskade XBOX Kinect; Your Shape Evolved 2012. Grymt bra.


Super härligt med yoga som
nedvarvning efter ett boot camp pass- jag är makalöst otränad- det är en sak som är säker....
Här är drömkroppen- mål ska tydligen var ouppnåeliga för att sporra en. Här är mitt mål! *fniss*

På onsdag blir nästa pass. Boot camp och yoga, som idag.
Nu ska jag hoppa i duschen, göra en kroppspeeling, smörja in mig med lyxdoftande hudlotion, göra lite pedikyr då fötterna är tröttare än tröttast. Sen blir det spikmatta, avkopplande musik och sussa gott. Visst låter det som en dröm? Så här föreställer jag mig att jag ska få till rutin nu, får väl se om jag lyckas. Håll tummarna gott folk! :)


XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..