lördag 12 januari 2013

Själsfrände

När det är tungt och när det känns dystert, då bär han upp mig på sina armar och stöttar. Pussar, kramar, skämmer bort. Lyssnar, stryker över håret och fixar allt. Du är min själsfrände, mitt allt.
Jag älskar dig så, A.


låg på bregott paketet i kylskåpet när jag skulle äta frukost och han åkt iväg.. mitt hjärta smälte...





Fick en underbar bukett blommor igår, det piggar upp det mörkaste hörn! Har varit in en sväng till stan och handlat mat och andra nödvändigheter.Uträttade saker. Plockade fram lite glitter som piggar upp mig lite.
En härlig ring fick följa med hem från rean.. :)
Nu väntar jag på att maken skall komma hem så att vi kan äta lite gott och kanske göra ngt roligt ihop.





Glitter hade denna på rean, nice!


XOXO önskar en avkopplande lördag kväll!

1 kommentar:

Nettan sa...

Visst är det underbart med en sådan själsfrände. Blev rörd när jag läste ditt fina inlägg till din man!

Kramar

Nettan

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..