söndag 27 januari 2013

Leksak och Netflix

Jag har köpt mig en leksak- en nytto-leksak vill jag se det som. En Samsung Tab2. Är väldigt nöjd!
Köpte även en stylus penna för att slippa kladdet av fingeravtryck som stör mig galet mycket...
Det är så roligt med teknik, jag blir liksom varm i hjärtat.. *fniss* Nu är jag väl den sista som skaffar surfplatta känns det som.. men jag har varit lite splittrad i valet av surfplatta. Därför har det dröjt, men nu bor det en på vårt soffbord också!





Har ni Netflix? Jag var skeptisk i början men har nu skaffat det. Ibland blir jag lite irriterad på att de inte bygger upp utbudet snabbare, men det var som med Spotify när det kom. Ge dem en chans så blir det nog rikigt bra. Kvaliteten är bra och jag ÄLSKAR att jag slipper reklam samt att samvetet är rent.. Har plöjt igenom alla Varg Veums avsnitt och nu är vi inne på Chuck. Så idag blev det 2 avsnitt av Chuck efter en lång promenad i kylan. Poppade lite popcorn och kröp upp i soffan med älsklingen.

Nu har dock mitt träningssamvete kommit ifatt mig, så nu blir det en omgång med min PT.. Gotta go, burn som calories!

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..