lördag 6 april 2013

Rensning pågår...

Idag har jag och maken rensat gammalt skräp och slängt det på återbruket. Sedan har jag gått igenom andra saker som jag tänkte sälja på loppis om några veckor. Miljövän som jag är! :)
Det blev en hel del kläder som jag tömde från garderoben och annat smått. Hittade en ny-gammal kavaj som jag inte använt på länge- blir nog att damma av den till våren!
Fortsatte i samma rensningsanda i smink avdelningen. Nu återstår detta:


 
Det är en otroligt skön känsla när man får bort gammalt och när det blir ordning. Min själ får ro.. hihi
Satt och rensade lite bilder och fann några bilder på min underbara dotter. Det var från julbalen och efter jul förra året. Då bodde hon hemma, ofattbart att tiden går så fort!
 
nej, nu ska jag ta en dusch och ladda inför kvällen. Vi har reserverat platser på SF ikväll. Har inte sett en 3D film än, så vi slår slag i saken. :)
 
 


 

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..