söndag 7 april 2013

Sjukstuga..snörvel


Sizzling chicken fajitas- super gott!




..i veckan var jag kaxig över att jag klarat mig så bra från att vara sjuk. Tji fick jag. Vaknade igår med halsont som jag trodde skulle gå över bara jag fick dricka lite thé. Men den höll i sig..
Efter rensning av källare, garage, dator, garderob mm började näsan att rinna.

Trots antågande förkylning åkte vi in till stan för en bit mat på trevliga Texas Longhorn och sedan för att se en 3D action film- G.I Joe Retaliation. Coolt och spännande är utlåtandet.
Kände mig dock inte lika cool och spännande i kroppen i morse... *atjooo*
Men fick en bra start och ett underbart omhändertagande av min fantastiska Anders.
Bilderna får tala för sig själva.




Hjärtformad dinkel&grahams scones till ynkliga mig. Love!!




Nu har han åkt iväg för att premiär-svinga golfklubborna och lämnade mig med nödproviant.. :)



Så nu ligger jag nedkrupen i soffan m täcke, kudde, thé och säsong 3 av Drop Dead Diva.
Kropp:" Bli KRY!"

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..