lördag 1 januari 2011

Nyår 2011

En ny start. Härligt. Det känns alltid fräscht och jag tycker om att man kan "börja" på nytt. En del av mina vänner tycker att man inte ska behöva avlägga nyårslöften för om man skall förbättra något eller förändra, då kan man lika gärna göra det på en gång! Förvisso, men är man som mig.. då behövs ett "start datum" där jag tar tag i allting och jag talar om för omgivningen vad jag ska förändra så att jag inte maskar mig ur beslutet av bekvämlighet (det lät bättre än lathet.. )
Så mina nyårslöften är (inte på något sätt unika vill jag lova..)

1. Börja träna (that´s a first! haha) för bättre fysik och välmående
2. Äta nyttigare (har varit alldelens för mycket köpmat 2010)
3. Ta tag i projekt hemma och inte skjuta på dem på framtiden
4. Hålla bloggen något mer uppdaterad (5 inlägg på en hel höst... ajaj..tsss)
5. Träffa min älskade tjejer som är utspridda över landet (europa)
6. Planera resa till New York (har bara blivit prat hitintills, nu är det dags att få det gjort!)

Men nu är det en dag av återhämtning och därför skall dessa nyårslöften börja gälla imorgon! ;-)
För...det blir pizza & Xbox spel ikväll!!!! :-D


















XOXO!

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..