söndag 23 januari 2011

"A woman who cuts..

her hair is about to change her life", gäller det även om man skall spara ut håret? Inte lika dramatisk på en gång om man säger så, men en förändring ändå. Jag tröttnar snabbt på saker och ting, eller jag vill ha variation. Inspireras av nya, vackra saker och omgivningar. För min del känns det oftast som att jag har ett stort behov av inspiration och förnyelse när våren kommer, vilket i sig är just förnyelse. Att skala av det "gamla". Satt därför och lekte lite med polyvore för att se lite fina kombinationer enligt mig själv. Kom då fram till att det blir att spara ut håret, bli blond igen och även en permanent längre fram i sommar/höst. Kanske. :-)


black is black


Cold zone

XOXO

1 kommentar:

Marie Söderberg sa...

o yes..me like..särskild skorna ..hihi..du..jag är såklart en av dina följare :))

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..