lördag 2 januari 2010

Ett nytt år




Nyårsafton var super- vi hade så trevligt! Maten och drickat var "outstanding"! Var inte hemma förrän vid 3 snåret och sedan kan jag ju säga att det blev slappt resten av nyårsdagen.. ;)

<3 <3

Idag är förkylningen värre och jag kommer att parkera i fåtöljen i arbetsrummet för att läsa och ta det lugnt. Ute är det otroligt vackert med snön som yr och solens strålar som tar sig igenom molnen.

Blir väl en och annan film också kan jag tro.. hehe

Nu ser jag dessutom att en städning skulle behövas... men det finns en morgondag!!
Kram kram

1 kommentar:

AGENT 77 sa...

åh va du är elegant o vacker så fin bild på dig o din man..snygg längd på ditt hår jag ska klippa mig så nästa gång nu, snyggt när håret ser liksom så helt o jämnt ut..fina nyårs kläder...god fortsättning..kramr E

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..