söndag 10 januari 2010

Skaparlusta


Vinterväg på väg till mami & papi.

Brrrr vad det är kallt!!!! Jag går omkring och fryser hela tiden...
Idag blev det en sväng ut till mor och far för att hälsa på. Passade på att ta lite bilder på vägen dit, allt gnistrade så vackert.

Igår sydde jag ju som en galning- och här är mina alster... kan tyckas enkelt, men med tanke på att raksöm (!) anses vara en utmaning för mig är jag MYCKET nöjd! hahaha.


Köket fick en hissgardin (fejk)
Arbetsrummet fick en rak,enkel kappa

Vi köpte dessutom 2 nya lampor som fått pryda övervåningen. Är på jakt efter 2 till, men hittade inget som passade igår. Köpte även ett brickbord (eller brickan, inte benen) som vi skall ha ute i sommar. Det gäller att planera! ;)




Blev mycket kär i dessa lampor!

Nu ska jag iväg på boxning- kroppen skall få sig en riktig omgång! Härligt!
Ha en bra vecka!

1 kommentar:

AGENT 77 sa...

Hej N!
Tack gulliga du för din fina kommentar,blev så glad,,bra jobbat tjejen men gardinen,snyggt,,gillar hela din data hörna riktigt snyggt..ha fin kväll,,kram kram E

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..