måndag 8 februari 2010

Ljusare tider

Kryssningen som lockade mest.. *smile*

Ovan: maken på "våran" båt när vi var i Karibien (navigator of the seas)... Åh vilken resa!
Helgen gick i ett huj, men inte helt utan tråkigheter. Det var underbart kul att ha kusinen här, men så blev jag sjuk och fick feber! Låg hela lördagen och söndagen, suck vad surt.
Så jag har inte så mycket kul att berätta om vad vi gjorde förutom slappade.. ;)

Nu har maken och jag suttit och spånat på vad vi ska hitta på i sommar. Har längtat till kryssningen vi gjorde i Karibien, vilket var en drömupplevelse, så vi blev lite sugna på en 4-5 dagars kryssning,till bl a Oslo, Köpenhamn. Men så hittade vi en 6 dagars kryssning i medelhavet också- vilket lockar.. Hrm.. svårt.. vet inte ens hur semestern faller i år. Kanske får lov att bli en sista minuten.. Vi har ju trots allt en massa att göra på huset, båten har ju en sprillans ny motor som måste användas och älsklingen köpte nya golfklubbor för att köra med i sommar och då även få med mig på grönt kort. Låter lite som att vi ska lägga ner våra res-planer! hahah!

Längtar till imorgon, då ska jag klippa mig- det är sådan enkel men härlig lyx, tycker jag! Min frisör är underbar och otroligt duktig. Aldrig varit med om någon frisör som är så proffsig! Sen blir det en date med rara H, där vi ska ta igen lite skvaller! ;)

XOXO

1 kommentar:

According to Nicky sa...

Härliga bilder! Vem blir inte semstersugen när man ser dessa fina bilder :)

Önskar dig en mysig kväll! Kram/Nicky :)

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..