lördag 13 februari 2010

Snyft


Jag som hade sett framemot en mys helg med min snäcka H--men det blev inget.. Hennes lilla tjej blev magsjuk (stackaren) så vi fick avboka.. ny date är prelim inbokad om några veckor. *håller tummarna* Istället blev det tacos och rött vin och en film igår kväll. Alltid skönt med slappande i soffan när man jobbar hårt under veckorna!

Idag har det varit ganska fint väder så vi tog en promenad i "nästan solsken" och smaskade i oss varsin semla till kaffe/the efter promenaden, mycket uppskattat!
Jag ville förresten visa 2 ny förvärv sedan 1 vecka tillbaka; en liten alvar aalto vas som jag förvarar pennorna i och ett sött ljus med keramikhållare som jag inte kunde motstå! Alltid kul med lite piff!

Om en timme åker maken och jag in till stan för att äta på restaurangen" Å", där jag bokat bord för 4, ska bli supertrevligt! Förresten.. jag vet vad jag ska få i Valentine´s present.. can´t wait to show you! ;)

Önskar er en mysig lördag kväll! Nu ska jag fixa mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pumpkin´!
Så jäääkla typiskt att lillsnäckan skulle bli sjuk. Inatt var värsta mardrömsnatten. Hon kunde inte sova pga magsjukan (inga detaljer) så vi fick turas om att sitta uppe med henne. Vi fick i alla fall se OS_invigningen-ofrivilligt. =)
Vi spikar helgen den 5e,kalas eller inte. VI hann ju boka först, eller hur?!
Då ska INGET stoppa oss!
Puss och kram och nyp i stjärten!
H

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..