söndag 14 februari 2010

Vårdag!


Älsklingen
Intresseobjekt 1982... ;)

Herrgården där vi hade våran bröllopsfest


Gårdagskvällen var en hit- mycket bra mat och dricka tillsammans med roligt sällskap!
Åt gösfilé med potatis duchess och en choklad fondant till efterrätt- yummy!
Var hemma i lagom tid också- skönt!

Vaknade idag av att solens strålar kittlades & värmde i ansiktet- vilket härligt sätt att vakna på!
Vi bestämde oss för att vi skulle ut och lapa i oss sol- blev en promenad i bruksmiljö 1 mil bort och där gick vi runt och njöt av omgivningarna. I orten som vi åkte till ligger det två herrgårdar bredvid varandra som är vackra. Den ena hade vi bröllopsmiddagen i, en charmig & drömlik miljö för bröllop! Den andra är lite kul eftersom min mamma och pappa var på visning 1982 för att de var intresserade av den då, men tyvärr slog dom inte till... Herrgården har tillhörande tennisbanor, stall, närhet till vatten.. det är så hänförande vackert! Istället blev det mitt barndoms hem 1 mil bort- minst lika fint förstås! ;)

Snart är söndagen över, det som återstår är boxning och kvällsmat. Vips, så var den helgen förbi också! Fast jag längtar till veckan, för då får jag min Valentine´s present.. jag kan knappt bärga mig!!! *tji,tji,tji*

Have a great sunday evening! Förresten- det är FORTFARANDE ljust!! :)

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..