fredag 19 februari 2010

Weekend heaven




*Friday *

Fredagar är ju som ni vet min älsklingsdag. Denna är inte annorlunda från någon annan fredag.

Nya blommor inför helgen och känslan av frihet till att göra vad man vill infinner sig. Denna bestod av en mysig fika med min sööta vän E som alltid får mig på bra humör, ger mig energi och jag är tacksam att vi har "funnit" varandra! :)
Det blev en frukt smoothie och en fralla till fika, gott och nyttigt! Efter att vi avhandlat tankar och åsikter flöt fredagskvällen på tills dottern behövde hjälp med samhällsprovet som är i veckan.

Det var bara att sätta på skolmössan och gnugga min små grå för att hjälpa henne med frågor om Sveriges statskick, riksdag och regeringsformen.. yada, yada..
Man kan inte alltid ha ett perfekt avslut på veckan! haha!


1 kommentar:

eva sa...

Tack snälla, söta , rara Du <3

love

E

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..