måndag 2 augusti 2010

det nya livet,.

.. tja det är ju lite trögstartat.. hehe.. men det går åt rätt håll!!
Nya skor är inköpta och en premiär runda har gjorts, 4 km med en slutspurt som slutade i en stukad höger fot. Suck. Har även känt av ryggen ( för att jag är så fruktansvärt otränad) suck igen..Kommer krämpor så här fort?!
Hursomhelst, ett program är upprättat av dottern så att jag ska komma i form snabbare. Hopprep är ett underskattat träningsredskap, och den ska jag använda flitigt!
Dags att fixa lite i huset, see you!

Störtsköna Asics skall hjälpa mig återgå till den spänst jag en gång hade. ;)


En härlig sallad för fina kurvor; tonfisk, avokado, sallad, tomater, salladslök, kikärtor, feta. Yummy!!

Även mången smoothies av olika slag har det blivit. Ett bra mellanmål. Har alltid havregryn och linfrö i för att göra det lite matigare. Inget tillsatt socker naturligtvis. :P

XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..