tisdag 31 augusti 2010

Nytt utseende på bloggen

Ni som besöker bloggen regelbundet har kanske märkt att jag förändrat utseendet titt som tätt den senaste tiden.. Detta tror jag beror på att jag har en smygande 30-års kris? Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill att bloggen ska se ut. Har börjat fundera på att möblera om hemma, färga håret kanske.. Jag säger ju det; en identitetskris är i antågande...
Kvällen blev inte så produktiv som jag hoppats. Det blev en kopp the med sötisen där hon satt i soffan bredvid mig och bloggade. Nutidens sätt att ha quality time med familjen?! *skratt* Hur konstigt det än låter så var det mysigt.. Får väl se om det blir ngr fler vändor i malldesignen innan jag är nöjd.

Godnatt raringar!
XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..