tisdag 31 augusti 2010

Sneakpeek..

Before.. mörkt, brunt, dystert
Efter.. mycket finare! :)
Här kommer en liten titt på den NÄSTAN färdiga walk-in "closeten". En mycket nöjd dotter hänger in sina dyrgripar i nya garderoben.. ;)
Nu återstår lister, mattan, och det extremt essentiella; piffet och det tar sin tid att hitta de rätta grejerna.
Jag planerar för fullt inför min 30 års fest som jag ska ha om 3 veckor. MÅSTE få iväg inbjudan nu..
Har tusen idéer för hur jag vill att det ska se ut, vilka drinkar som skall bjudas på och allt annat runt i kring. Kul men också tidskrävande.. "Helium ballonger, centerpiece, NYC skyline, cosmos.." Ni kan få se lite senare vad jag tänkt mig.
Tiden rusar iväg, hinner inte skriva mer. Gotta go, folks!
XOXO

Inga kommentarer:

"Acti labores jucundi"


En blogg om vårat evighetsprojekt och livets små goda ting..